Början och slutet

FrostUsch vilken dramatisk titel det blev till detta inlägg. Hoppa över den biten. Idag har faktiskt varit en väldigt bra dag. För det första avslutade jag veckan på ett grymt sätt igår. Kom hem kvart över ett i natt från fototräffen i stan. Många trevliga fotografer och väldigt givande diskussioner runt våra bilder och om hur en text kan förhöja eller dra ner en bild. I morse vaknade jag till en underbart klar himmel och -16 grader, vilken fotograf skriker inte av lycka till de förhållandena? Bra start på helgen också alltså.

Målet med dagen var att städa hela lägenheten, men innan jag satte igång, innan jag ens åt frukost, så tog jag lite bilder på frosten på rutorna. Jag ska dock erkänna att jag inte hunnit lägga in de bilderna i datorn, så bilden i inlägget är från Norrlandsresan förra året.

Städningen gick i ett kick, det har nog aldrig gått så här fort för mig att städa här hemma, det kändes riktigt bra! Sen kom min mor över och vi hade en riktigt mysig eftermiddag. Vi hängde upp mina tavlor som stått på golvet hur länge som helst, bakade en kladdkaka och gjorde egen pizza till middag.

Imorgon drar jag en vinnare av bröllopsporträtten! Det ser jag verkligen fram emot! Någon annan än jag som känner så?

3 thoughts on “Början och slutet

Kommentera

