Fotograf u.norman <3 Gotland

Här har ni mitt lilla projekt! Ni som kikat in här förr vet hur mycket Gotland betyder för mig. Det är mitt andra hem, det är den vackraste platsen på jorden. Om ni frågar mig alltså. Det här lilla projektet har funnits i mitt huvud lite vagt sedan förra sommaren, men nu är det showtime! Jag tänker sälja en del av mina bilder och skänka vinsten till insamlingen för Visby ringmur. Ett av våra vackraste landmärken som riskerar att falla sönder om inget görs. Rädda Ringmuren samlar in pengar för att kunna laga muren och hålla den i skick för framtiden. Jag vill dra mitt lilla strå till stacken jag också, och om ni vill hjälpa till, eller om ni bara vill ha väldigt snygga bilder på väggen hemma, så klicka på bilder nedan:

hjärta-Gotland

Kommentera

