Kändisar jag skulle vilja fota

Ja, ni vet. Om jag kunde välja vilka jag ville i hela världen. Då skulle dessa ligga i topp-tre. Mest för att de är så jäkla vackra och verkar vara så trevliga. Listan kommer väl alltid ändras allt eftersom, men just nu ser det ut så här, helt utan inbördes ordning. Hur ser er lista ut?

Kändisar jag vill fotaBilden på Carin da Silva är tagen av Mikael Gustavsen. Helt ärligt så har jag inte lyckats hitta vem som tagit de andra bilderna. Om någon vet så säg gärna till!

Kommentera

