När regnet smattrar mot fönstren

FrostJa, kanske inte riktigt, men nästan. Det är plusgrader ute och det ligger regn i luften. Det känns så långt ifrån dessa vackra små kristaller som jag fotade på mitt fönster för en vecka sedan.

Veckorna går så otroligt fort just nu. Det är så mycket jag vill hinna med, men denna vecka har bara runnit bort. Imorgon är det torsdag. Planen är att springa en runda, om denna eviga huvudvärk vill flytta ut, och koka apelsinmarmelad. Sen på fredag ska jag ha en riktigt myskväll och baka, äta smeten och läsa alla era fina bloggar som jag inte hunnit alls i veckan. Men nu är det natti natti och sussa sött för min del.

4 thoughts on “När regnet smattrar mot fönstren

Kommentera

