3×7 = Ulrika

Caroline Dahlèn har utmanat mig till att skriva denna lista. Detta är inte, och kommer inte att vara, standard här i bloggen men ibland kan det vara kul att bryta mönstret. Så här har ni lite ointressant fakta om denna bruden. Vilket egentligen är ganska passande då jag älskar sån fakta 😉

UlrikaTre namn du går under:
Ulrika
Ullis – Det är tyvärr svårt att komma ifrån när man heter Ulrika.
Rikisen – Något som mina kära arbetskollegor börjat kalla mig på senare tid…

Tre saker som skrämmer dig:
Nålar – En extrem fobi som jag inte verkar kunna ta mig ur. Jag har inte ens hål i öronen!
Känslan av att svika andra
Att någon jag älskar ska råka ut för något hemskt

Tre saker som är typiskt dig:
Klumpig
Drömmare
Pratglad

Tre av dina favoritartister:
Carrie Underwood
The Band Perry – En ny förälskelse, lyssna på If I Die Young så kanske ni förstår varför.
Sick Puppies

Tre Sanningar:
Jag har aldrig haft dåligt självförtroende, vilket jag är väldigt glad över.
Min farmor är min stora idol. När jag blir gammal vill jag bli som hon.
Jag sjunger högt när jag är på bra humör, så det är nog ingen som missar när jag är glad.

Tre av dina hobbys:
Fotografering
Bakning
Träning

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
Ett gymkort
En tatuering – Men på grund av nålfobin kommer det tyvärr aldrig att hända.
Ett eget hem på Gotland

Tre människor som du utmanar:
Beatrice
Jonna
Felicia

2 thoughts on “3×7 = Ulrika

Kommentera

