SemelBTS

Vart är det ljusast i en liten lägenhet klockan nio en tisdagskväll i februari? Det var frågan jag ställde mig när jag kom hem idag efter jobb och gym (ja, jag har skaffat gymkort igen, är det inte underbart?!). Imorgon är det ju semeldagen, fettisdagen, vad man nu vill kalla den, och jag bakade semlor i helgen för att fota. Det hann jag inte med alls så jag fick helt enkelt göra det nu. Sagt och gjort; jag satte upp en gardin i badrummet, preppade en semla lite vackert och brände av ett par kort. Vad gillar ni mitt val av plats? Det har sagts förr och det tåls att säga det igen, man kan ta jättefina bilder på väldigt udda platser 😉 Nu ska jag städa, trycka i mig den där semlan och sen sussa sött.

20130211-214301.jpg

One thought on “SemelBTS

Kommentera

