Jag återanvänder saker

Körsbärsblommor i regnBilder i det här fallet. Jag har inga nya jag kan använda eftersom jag lånar en av jobbets datorer under lunchen. Idag ska jag fortsätta njuta med min nya vän gymkortet och träna bort den träningsvärk som satt sig i benen sedan i måndags. Sedan ska jag hem och redigera lite fler av semelbilderna som jag tog i min provisoriska studio. Tänkte lägga upp receptet här så att ni som är på min bana (att semlor inte är någon hit) också kan äta en smarrig kardemummabulle med grädde på fettisdagen.

Kommentera

