Ovan molnen är himlen alltid blå

ÖrnbräkeUsch för detta gråa väder. Kan vi inte få lite sol någon gång? Jag längtar såå till våren och sommaren så att jag kan få bada i lite D-vitaminer och fota fina motljusbilder. Jag vet ju att jag kommer ha en date eller två med solen i Thailand (om jag inte har en fantastisk otur i två veckor) men det vore trevligt om man kunde få se den lite på hemmaplan också.

Efter jobbet idag ska jag åka in till stan och hämta ut en ny kompis som förhoppningsvis kommer att förgylla mitt liv lite, och skapa mer fritid. Låter det inte underbart? 😉

Kommentera

