She’s stealing me away

SaraDet är denna damen som delvis är anledningen att jag inte hinner blogga så mycket längre. Okej, inte helt sant. Jag har bara varit lite dålig på det nu under vintern. Men hon tar upp en del av min tid. Sara är nämligen min parter in crime på gymmet. Tanken var att vi skulle köra ett ordentligt benådas idag, men på grund av migrän och lite annat så blir det en slapp kväll framför tv:n istället. Jag ska redigera bilderna från Ålandsresan, äta klyftpotatis med bea och titta på The Vampire Diaries. Man får ha sånna kvällar också.

Kommentera

