Tänk vad lite D-vitamin kan göra

Just nu sitter jag ute i solen på lunchen och njuter. Inte ens jacka behöver jag. Hur underbart är inte det? Dagen började med att jag missade bussen och att dörren på jobbet var låst, så jag blev sen. Men idag kan inget få mig på dåligt humör. Tack vare solen och sju grader varmt och vetskapen om att jag ska hem till pojkvännen ikväll så är humöret verkligen på topp!

Fyr

Bilden tog jag strax efter att vi lämnat hamnen i Kapellskär i söndags. Ni kommer att bli bombarderade med bilder från den lilla resan under resten av veckan, men vi mjukstartar med denna. Precis som jag kände då, när jag stod på däck i solen och tog den där bilden, precis så känner jag just nu. Våren är runt hörnet och livet är underbart.

One thought on “Tänk vad lite D-vitamin kan göra

  1. Jaså inte, kanske inte lägger inte upp så många bilder på henne. Ja det är jättekul att ha en tvilling 🙂 och i bland funderar jag på om man kanske skulle använda någon bild på henne som jag har tagit och ha som profil bild, haha! Enklare än att ta egna självporträtt 😉

Kommentera

