Sthlm Photo Meetup #6

Ja, nu är det ju över en vecka sedan, men jag har inte lyckats få tag i några bilder från fototräffen i fotostudion förra fredagen. Förutom trevligt umgänge och en liten Lightroomgenomgång så var väl den stora hypen att Gordon lyckats få låna ett presample av Fujifilm x100. Ni vet den där grymt snygga digitakameran som ser ut som en gammal analog skönhet? Just en sån, den nyaste modellen. Så nej, jag kunde inte hålla fingrarna borta, och jag var definitivt inte ensam om det.

Men nog om det. Det fanns faktiskt en ännu trevligare grej den kvällen. Alla fotonördar, och då i synnerhet tjejerna som ni ser på bilden till höger. Den fina Tam Thi träffade jag som hastigast på den stora fototräffen i somras. Den här gången hann vi prata mycket mer och det var riktigt roligt. Med sig hade hon den underbara Isabell, även känd som IsaMarie. Isabell och jag har haft lite kontakt via våra bloggar och på Instagram tidigare, så det var jättetrevligt att äntligen få träffas på riktigt!

Photo meetup

Kommentera

