Sweet morning

Idag har jag lite sovmorgon. just nu njuter jag skamlöst av vårsolen som skiner in genom fönstret med en kopp te i handen och funderar ut vad för inlägg jag ska tidsinställa åt er så att ni inte saknar mig allt för mycket när jag är borta. Har ni några önskeinlägg?

Jag kan verkligen inte förstå att det bara är 4 (4!!) dagar kvar innan jag sitter på planet. Jag har så mycket ideér om vad jag vill fota när jag kommer fram också. Undra om jag tycker om mitt jobb? Inte ”jag ska på semester och ta det lugnt!”, utan ”jag ska till Thailand och tvinga min syster och hennes pojkvän att stå framför min kamera!” Hrm.. måste nog införskaffa fler minneskort tror jag.

Solnedgång

3 thoughts on “Sweet morning

Kommentera

