Makeuptips

 

SminkJag har aldrig varit en sån tjej som sminkar sig varje dag. Det har snarare varit så att folk hoppar till varje gång jag sminkar mig och undrar vad jag gjort. Även om det är så läget ser ut så tycker jag att det är väldigt roligt det här med smink, vad man kan åstadkomma med så lite. Jag har ju ett kreativt sinne och har läst flera kurser om färg och form i gymnasiet, så att leka med smink föll sig naturligt. Jag är verkligen ingen makeupartist som min kära syster (som är galet duktig), men jag har ganska bra koll på grunder och komplementfärger och sånt där, och jag tänkte att jag kanske skulle dela med mig lite om det? Kanske be systrami slänga in ett tips också, vad tror ni om det?

 

Kommentera

