Resfeberyrande

Åh, det är så mycket som jag vill klämma in på mina sista dagar här hemma. Tre träningspass ska hinnas med (varav ett på jobbet(!) – det har sina fördelar att jobba med sport ;)), jag ska hinna träffa mor min, det sista ska packas, kameran ska varsamt läggas ner i sin väska och jag ska väl hinna andas också är tanken.

I helgen som gick tog jag tag i min lägenhet och körde ett tvätt- och städrace. Vilket alltid slutar med att jag får för mig att göra om lite, så i söndags så blev det tillskott i köket. Jag älskar verkligen lösningar som gör att man kan förändra och förnya när man vill, utan att behöva göra nya, fula hål i väggen. Som en stålvajer med små klämmor (denna är från Granit) eller ramlister som man kan ställa vad man vill på. I love it.

Köksklockan

One thought on “Resfeberyrande

Kommentera

