Hej från 6 timmar framåt i tiden

Ljuslykta Thailand

Vet ni vad? Jag har totalt hittat tillbaka till min fotolust! Jag har en känsla av att kära syster är min musa och är jag en längre period utan henne så funkar inte fotoidégenen lika bra. Så det är skönt att jag är här nu. I Thailand med syster. Det blev 7D som följde med, och än så länge är jag väldigt glad för det. Ni kommer visserligen få leva med JPG direkt från kameran tills jag kommer hem om jag uppdaterar bloggen, men det kanske ni klarar? 😉 Har i alla fall redan hittat en perfekt location att fota syster på, och fler fotande lär det bli. Dock har jag insett att jag är usel på att ta rena semesterbilder så det blir till att öva.

2 thoughts on “Hej från 6 timmar framåt i tiden

Kommentera

