För ett år sedan var det 20 grader varmt. Kul för 2012…

Egentligen kom jag hem i lördags, men jag har knappt hunnit titta på en dator sedan jag kom tillbaka (om man inte räknar på jobbet). På torsdag ska jag äntligen få titta igenom alla bilder som jag tagit på resan. Den lilla datorn som de finns på råkade nämligen åka hem till vårt resesällskap istället för hem till oss. Fram till dess får jag roa mig med att gå igenom Bloglovin’ och kika på era bilder. Jösses så ni har legat i! 1300 inlägg finns det för mig att njuta av. Så det är väl bara att sätta igång 😉

Skilla

4 thoughts on “För ett år sedan var det 20 grader varmt. Kul för 2012…

  1. Tack så mycket! Hoppas att du kom iväg ut ;).
    Oj så många inlägg du har att gå igenom. Jag kollade igenom mina kort jag fotade i mars förra året och den 11 mars fotade jag snödroppar i trädgården, men nu är det är fortfarande snö där de växte då.

Kommentera

