Fikasugen?

IMG_1023Bilderna är tagna av min kära syster. I love them! Vad tycker ni?

Just nu sitter jag här i soffan och längtar tillbaka till solen och värmen och inspirationen i Thailand. Allt sånt verkar ha gömt sig i något ihåligt träd någonstans långt bort tills vidare, och jag tycker inte om det det minsta. Jag har planer på att motarbeta detta genom att fika mycket, träffa inspirerande personer, nörda in mig i diverse fotokurser och lura någon framför kameran en gång i veckan. För vad piggar upp om inte bakverk, foto och underbara människor? Så om någon vill ta en fika så hör av er!

Datorn är i alla fall igång nu, och jag ska väl försöka öppna PS också och göra någon nytta här i soffan. Till det blir det pizza, det är ju ändå lördag, och min nya kärlek – Doctor Who.

3 thoughts on “Fikasugen?

Kommentera

