Dinner is ready!

Detta är fruktansvärt gott, och väldigt enkelt. Jordärtskockssoppa. Med en gnutta vin i. I mitt fall alkoholfritt, men det blir minst lika gott ändå. Sedan, bara för att jag var tvungen att äta upp tortillabröden innan de blev dåliga, så skivade jag prästost mellan dem, hällde lite smör på och körde in i ugnen tills osten smält. Perfekt tillbehör. Tänkte om någon behövde ett middagstips. This is it! 🙂

IMG_0008Ja, nu har jag tråkat ut er igen. Mat är ju inte vad den här bloggen ska handla om. Möjligen mitt taffliga försök till matfotografering. Jag var hungrig – inte superbra när man ska fota mat. Jag hade jättemörkt i köket och fotade under lampan i fläkten – inte världsbäst ljus. Jag började äta innan jag var klar – fantastisk idé eftersom det var så otroligt gott! Men det finns som inte så mycket kvar att fota sen… Så nu vet ni i alla fall vad ni INTE bör göra när ni ska fota mat nästa gång 😉

Kommentera

