Don’t hide them away

AlbumNär jag kom ner till Thailand så fick jag min julklapp från syster. En aning sen i Mars kanske, men så blir det när man reser bort så där länge. Det jag fick var i alla fall ett fotoalbum! Hur fint är det inte? Så just nu sitter jag och klickar igenom en beställning av bilder från resan som kommer åka rakt in i mitt nya album. Jag är noga med att alltid beställa utskrifter av mina foton. De ska gå att ta på och titta på i verkligheten, inte bara på datorskärmen. Det är en helt annan känsla att få sitta där med ett riktigt, fysiskt album och bläddra igenom minnen.

Kommentera

