Semesterbilder

IMG_0415Det blev 7D som följde med till Thailand, och det är jag väldigt glad för. Det plåtades en hel del, och idag när jag kommer hem kommer det ligga en bunt av de bilderna i min brevlåda. Jag fotade inte bara sånt som jag brukar fota hemma; detaljer, porträtt och sånt, utan jag försökte ha den framme och fånga de där ögonblicken som man knappt hinner ta med mobilen. Och fånga semestrandet, inte bara fota ”snygg-bilder”. Jag lyckades hyfsat. Så det är en härlig blandning som jag kan bläddra igenom ikväll, och sätta in i det fina albumet som jag fick av syster. Och så en kopp te på det. Perfekt 🙂

Kommentera

