Redigeringsfika

För att faktiskt göra något idag och inte bara fastna i soffan med all redigering som måste göras så har jag tagit med mig datorn till ett café för att jobba lite. Inklusive lyxlunch och fika såklart. Snart måste jag dock åka hem och ta tag i vårstädningen innan Sara kommer för att dra med mig ut på långpromenad.

Dopet

One thought on “Redigeringsfika

  1. Tack så mycket att du gilla mina vattenbilder.
    Javisst brukar det hjälpa att träna när livet är jobbigt för jag brukar oftast träna då, men ibland suger det musten ur en totalt, särskilt när det är ens barn det handlar om.

    Mysigt det låter att gå till ett fik och sitta och redigera.

Kommentera

