Happy Anniversary!

Den lilla notisen poppade upp när jag loggade in på bloggen idag. Tydligen så är det sju år sedan jag registrerade min första blogg på wordpress. Sju år sen! Och då hade jag blogg.se ett par år innan också. Det är helt otroligt hur tiden går. Det känns som att det var nyss som jag satt i soffan på Gotland med nyårslöftet att ta tag i bloggandet, men det är tre år sedan… Ja så att ehh – så var det med det! Nu är det April 2013 och jag har spenderat dagen med att planera för vårens fotograferingar, och städat. Storstädat alltså. Dels ute på gården med föreningen och dels storstädning här hemma, så nu går det nog att ta emot gäster igen 🙂

Städning

Kommentera

