In med det nya och ut med det gamla

Spenderade som sagt gårdagen med att städa, och bland annat så rensade jag ur garderoben. Det klagas lite här hemma på att jag har för mycket kläder och skor, och nu kanske jag kan börja hålla med. Jag får nämligen inte in fler skor i hyllan… Så lite gamla trotjänare får lämna plats för nya! Om någon är intresserad av dessa vackra skapelser så finns de att fynda på min bloppis som ni hittar här.

Säljes

One thought on “In med det nya och ut med det gamla

Kommentera

