Vaddå gäster? Jag har en rosa rosett!

DopFör ett par veckor sedan var jag bjuden på inte mindre än två dop, samtidigt i varsin ände av Stockholms län. Tyvärr kan jag inte dela på mig än (det är något som jag jobbar på för framtiden), så jag var tvungen att välja. Den här lilla tjejen kunde dock inte brytt sig mindre ifall jag var där eller inte. Hon hade ju en rosett på sin klänning! Den var rosa och den verkade smaka himmelskt för inte ens en kalldusch kunde stå i vägen.

One thought on “Vaddå gäster? Jag har en rosa rosett!

Kommentera

