Underbara motljus!

IMG_2706I måndags träffade jag det här underbara paret som gifter sig i Juni. Jag ska få vara med och föreviga deras dag och det ser jag så fram emot. Har suttit och gått igenom bilderna från preshooten och hur kan man annat än att bli varm i hjärttrakten när man ser dem?

Helgens fotografering blev tyvärr inställd lite hastigt idag, så vi får se om jag drar ihop en något nytt eller om jag ägnar min söndag åt annat. Kanske borde jag ta lite nya självporträtt, det var ju ett tag sedan sist 😉

2 thoughts on “Underbara motljus!

Kommentera

