A pink world

KörsbärsblomSnart har blommorna i Kungsträdgården blommat färdigt för i år. Jag har varit inne och njutit av dem en snabbis en kväll förra veckan, men kameran har inte varit med i år. Bilden är en favorit från förra året.

Just nu sitter denna lilla melodifestnörd i soffan med varm choklad och inväntar att Eurovision Song Contest 2013 semifinal 1 ska börja. Trivs som fisken i vattnet, trots att jag egentligen skulle vilja krypa ner under täcket och sova en stund. Sov riktigt dåligt inatt, så jag borde gå och lägga mig. Men jag vill inte. Jag får vara lite trött imorgon, det får vara så helt enkelt. Någon mer som häckar framför tv:n ikväll? 🙂

2 thoughts on “A pink world

Kommentera

