I love it when you smile, the crinkles by your eyes when you laugh out loud

UlrikaI tisdags mötte jag upp Åke som, precis som jag, är en flitig besökare av Sthlm Photo Meetup. Jag skulle leka modell var tanken, så sagt och gjort så var jag stylat till tusen i klänning, de gamla studentklackarna och smink. Trots svala vindar och regn i luften så fick Åke ihop en massa fina bilder på mig av vad jag kunde se i kameran. Nu inväntar jag med spänning resultatet! Funderar på om jag under tiden ska passa på att ta de där självporträtten som jag tänk på så länge nu.

Energin bara sprudlar i kroppen just nu. Kanske inte varje sekund, varje dag, alla dagar i veckan, men nästintill. Imorgon ska jag använda den till att få fint i lägenheten. Det behövs. Sedan ska jag nog ta en löprunda också. Får se om jag kan gå imorgon efter dagens crossfitpass först bara. Men det ska nog gå bra 🙂

Kommentera

