Acting like a clown just to get your attention

MonikaPå grund av min frånvarande period så har jag ju en massa bilder som jag glömt att visa er! Som dessa från min och Monikas tivoliplåtning. Visst är fransarna häftiga? Det är synd att jag inte fick till några bättre bilder på sminkningen. Men men, det är bra att vara efterklok. Jag får tänka på det till nästa gång helt enkelt.

Ikväll ska jag springa Vår Ruset med jobbet. Har taggat sen en månad tillbaka, och nu är det äntligen dags! Så om ni inte hör något från mig imorgon så är det för att jag föll ihop någonstans på vägen… Nä, så ska vi inte ha det 😉 Det ska bli riktigt roligt, och efteråt blir det picknick med jobbtjejerna. Det kommer att bli en bra kväll 🙂

Kommentera

