The perfect ending to a perfect day

ChiapuddingJag har ju trillat dit ganska ordentligt när det gäller att fota mat och bakverk nu. Speciellt bakverk. Den här gången är det en pudding gjord på chiafrön som förevigats i all hast. Chiafrön ska tydligen vara jättenyttiga. Jag förstår inte hur, för nyttigt är ju sällan gott och denna skapelse smakade precis som vilket onyttig hallon/kokos/chokladpudding som helst! I love it! Slängde ihop den lite snabbt i lördags när sötsuget smög sig på (det tenderar att göra det när man är uppe långt efter att klockan gått och lagt sig) och jag var ju tvungen att fota den när jag var klar, trots att klockan var närmare halv tolv och det inte fanns något ljus kvar i lägenheten. Sedan försvann den ganska fort.

Receptet hittar ni här, på min relativt dåligt uppdaterade, men ändå ganska trevliga, träningsblogg som jag egentligen bara har för att hålla lite koll på mig själv. Lite mer personlig, lite mer iPhone-bilder och lite mer träningsnörderi.

One thought on “The perfect ending to a perfect day

Kommentera

