The moment when it all falls into place

Imorgon står det bröllop på schemat. Iiiiihh! Är så spänd och nervös och lycklig och allt på samma gång! Det är världens gulligaste brudpar, en helt underbar miljö och enligt de senaste väderprognoserna så ska det bli underbart väder också. Jag har precis varit och hämtat upp vidvinkelzoomen som jag ska låna, satt kameran på laddning, tömt minneskorten och googlat bröllop i skärgården. Ingen mascara imorgon, den saken är i alla fall klar. Jag kommer att böla som en tok.

Brudbukett

3 thoughts on “The moment when it all falls into place

  1. Åh lycka till med allt! Hoppas jag får tillfälle att följa med dig någon annan gång! Vore så himla kul, speciellt då jag aldrig varit på ett bröllop 😉

Kommentera

