And they lived happily ever after

Nu sitter jag hemma i soffan och ser regnet ösa ner utanför, men under hela denna dagen har det varit strålande sol. Jag har varit ute i Saltsjöbaden och sett ett helt fantastiskt brudpar säga ja till varandra. Hur perfekt dag är inte det? Jag grät till och med en skvätt under vigseln, trots att jag försökte låta bli och fokusera på att få bra bilder. Men bra bilder blev det ändå, en hel drös. Det är i och för sig inte så svårt att ta bra bilder när brudparet glittrar ikapp med solskenet.

Bröllop

4 thoughts on “And they lived happily ever after

  1. Så underbart!!

    Yey vad kul, det är bara att du hör av dig när det är dags! 🙂 Men GUD … hade helt missat att det var halvtimmestrafik när jag kollade på SL! :O Vad bra att du sa det, nu känns det där inte så aktuellt för mig som alltid åker kommunalt …

Kommentera

