I want to stay in this moment

Jag är så trött att jag varken vet ut eller in just nu. Det är dock självförvållat, och jag hade himla trevligt ihop med kollegorna igår, så jag ska inte klaga. Men det blir en tidig kväll ikväll.

Idag assisterade jag Caroline Dahlèn på en bröllopsfotografering. Vädret var på vår sida, vi var på en underbart vacker plats och brudparet och deras följe var hur gulliga som helst! Jag var visserligen med för att hålla reflexskärm och vara packåsna, men jag hann med att knäppa ett par bilder också. Dessutom lärde jag mig otroligt mycket av att få se Caroline in action, hon är verkligen hur duktig som helst och att få vara med idag var ovärderligt! Redigering får dock vänta till imorgon, nu ska jag vila huvudet mot en kudde och somna till Doctor Who.

Brudbukett

Kommentera

