BTS med Caroline Dahlén

Jag har ju haft den enorma turen att träffa denna underbara tjej, och i helgen fick jag följa med henne på bröllop. Caroline är verkligen en frisk värmländsk fläkt som kommer farande och får alla att slappna av och dra på smilbanden. Hon fick det här med att fota bröllop att se ut som världens enklaste grej att lyckas med, och jag gjorde ständigt nya mentala notiser om vad jag ska komma ihåg när det är min tur nästa gång. Sådana småsaker som man nästan aldrig tänker på, men som kan göra enorm skillnad. Den där lilla detaljen som skiljer en helt okej bild från den där WOW-bilden som man drömmer om att ta.

Caroline Dahlén BTS

One thought on “BTS med Caroline Dahlén

Kommentera

