Waiting for that dance you promised me

JessicaMinns ni när jag fotade Jessica för ett par veckor sedan? Det blev ju en massa bra bilder den gången, men jag har helt glömt att visa er dem. Vi var på ett urmysigt ställe i Hammarbyhamnen som heter Hemma hos Kaj. Om ni har vägarna förbi så tycker jag absolut att ni ska kika in.

Det blev inte de där vanliga bilderna den gången, de som jag alltid brukar hitta på minneskorten efter en fotografering. Den här gången utmanade jag mig själv lite, körde på teman och försökte få fram en lite gammaldags känsla i bilderna. Det kändes som att det passade ihop med lokalen, känslan av antika möbler, lyx, hemma och historia. Nu kanske jag flummar till det ordentligt, men jag gillar vad vi lyckades med i alla fall. Annorlunda men bra helt enkelt.

Kommentera

