Dreaming of a place far, far away

Här kommer de sista bilderna från fotograferingen med den vackra Jessica. Idag är det måndag och tillbaka till verkligheten. Hur skönt som helst om ni frågar mig. Jag är inte riktigt den som trivs med att vara ledig för länge 😉 Hoppas att ni har haft en bra midsommar. Min har varit lugn, tog en picknick med mor i fredags och sedan grillade vi när vi kom hem. Under helgen har hon hjälpt mig att röja lägenheten lite och så har jag redigerat en massa bröllopsbilder. Det är inte klokt hur många bilder man bränner i väg på bara några timmar!

Jessica

Kommentera

