Latest news

InstagramVad händer i mitt liv då? Följer man mig på Instagram (unorman) så har man kanske lite bättre koll, men så här såg det i alla fall ut under förra veckan för er som inte gör det. Mina traditionella sju sorters blommor under kudden på midsommarnatten. Dock kommer jag inte ihåg vem jag drömde om, så det blir en överraskning på bröllopsdagen. Men jag var ganska glad ändå. Knäppte lite bilder på Grönan också som jag inte hunnit gå igenom. De kommer upp på bloggen, jag lovar. I övrigt händer det inte så mycket i mitt liv. Jag övar mig på att inte ramla av från longboarden, gymmar lite för sällan för att sommaren är så underbar och redigerar bilder om nätterna så att jag knappt orkar gå upp på morgonen för att åka till jobbet. Men det är okej, för livet är ganska bra ändå 🙂

Kommentera

