Appreciate me before I blow away

MaskrosMysmorgon. Nja, en helt vanlig onsdagsmorgon skulle jag vilja påstå, men ganska trevlig ändå. Var vaken lite för länge igår, som alla andra dagar den här veckan. Det blir så när sommarsolen skiner in genom sovrumsfönstret långt in på natten och huvudet bubblar med idéer och inspiration. Drömmarna är igång långt innan jag somnar. De är nog igång dygnet runt i mitt huvud, men tar upp all plats precis när man ska gå och lägga sig. Drömmar om allt möjligt knasig, otroligt och kanske ibland något som faktiskt kan hända. Till den dagen kommer då jag vet vilken sorts dröm det är får jag helt enkelt ta och fortsätta att bara drömma, men när jag står där och chansen finns att hoppa på tåget och göra verklighet av det – då tänker jag inte vara rädd för att misslyckas.

Kommentera

