Free by Fences

Free by FencesI lördags spelade en vän till mig på Broder Tuck på söder i Stockholm. Sist han hade spelning så missade jag det helt, så denna gången hade jag lovat. Jag tog med mig kameran naturligtvis, hur kul som helst att knäppa lite konsertbilder igen! Det var ju inte igår direkt. Jag måste dock erkänna att det var lite svårt att fokusera när Christian började spela. Jättefina låtar, och då hade han skrivit tre av dem på fredagskvällen. Grymt jobbat, om ni frågar mig. Fotandet fick gå lite på rutin medan jag fokuserade på att lyssna på musiken. Glöm att jag missar nästa spelning!

One thought on “Free by Fences

Kommentera

