High-heeled bride

Vad har ni för er denna tisdagskväll då? Själv sitter jag och redigerar bilder på kanske de högsta klackarna jag sett. Eller ja, nu är det kanske inte klackarna som är i fokus på resten av bilderna, utan det härliga brudparet som vann facebooktävlingen i våras. Fick ihop ett helt gäng fina bilder som jag förhoppningsvis får visa för er snart. Tills dess får ni se skorna. Ja, jag hade gärna ägt dem själv. Dock vill jag inte gå in på om jag hade kunnat gå dem eller inte. Bruden såg dock ut som om det var det lättaste i världen.

KlackarOm en liten stund ska jag åka iväg och hämta upp min syster från Gotlandsbåten. Man får göra sitt yttersta för att hinna se henne så mycket som möjligt nu eftersom hon ska flytta till ön. Lite avis är jag, men samtidigt så trivs jag bra i mina lilla lägenhet i förorten (eller på landet, det beror på vem man frågar). Nu har jag i alla fall en väldigt bra anledning att åka dit lite oftare 🙂

3 thoughts on “High-heeled bride

Kommentera

