Hur man klämmer sig fyra gånger när man fäller ihop ett stativ

Stativ

Inte för att man behöver en manual för sånt när man heter Ulrika Norman. Då går det helt av sig själv tydligen. Drog i alla fall ut med stativ och kamera i duggregnet. Kvällens fotografering blev inställd då både frisör och modell dragit på sig varsin infektion, men efter fototräffen så var ju lusten att leka med kameran enorm, så jag fick helt enkelt ställa mig själv framför kameran. Sagt och gjort, här sitter jag nu med fyra klämskadade fingrar, en blöt kamera och en massa bilder. Bra blev det i alla fall, om jag får säga det själv. Och det får jag. För det blev det. Bra alltså.

Ulrika

One thought on “Hur man klämmer sig fyra gånger när man fäller ihop ett stativ

Kommentera

