I Värmlands djupa skogar

PetraSemester. Ja, jag har hört talas om det. Det är dock inte ofta som vi stöter på varandra, jag och semestern. I helgen är det dock dags. Redan imorgon tar jag faktiskt bilen och ger mig av inåt landet. Jag ska nämligen hälsa på Caroline i helgen. Har sett fram emot detta hur länge som helst, och nu är det äntligen dags! Sist vi träffades var ju på bröllopet i somras, och då hann vi inte umgås så mycket eftersom vi jobbade hela tiden. Visserligen blir det lite jobb i helgen också, men nu har vi ju betydligt mer tid över 🙂

Kommentera

