Bröllop i trollskogen

Bröllop i FilipstadJösses så bortskämd jag blir här borta i Värmland! Igår fick jag följa med Caroline på det finaste bröllopet jag någonsin varit på. Två underbara människor och deras lilla ängel mitt i en trollskog. Senare på kvällen besteg vi lite berg (man ska inte underskatta 300 m över havet) och idag väntar både en modellfotografering och en barnfotografering. Hur underbart är inte detta? Och utöver det så befinner jag mig hela tiden på helt fantastiskt vackra platser som det nästa värker i hjärtat att titta på för att det är så fint. Värmlänningarna undrar väl vad det är för fel på mig som hela tiden utropar ”Åh så vackert!”, ”Kolla fälten!” och ”Titta vad fint med höbalarna!”, men hur kan jag låta bli? Tänk er mil efter mil med bara vidsträckta, öppna fält och berg i bakgrunden med täta skogar?

Det kommer inte att bli lätt att åka tillbaka till Stockholm efter detta. Som tur är har jag alla bilderna att kika på när jag kommer hem. Ser fram emot att mysa ner i soffan med en kopp te och redigera dem. Fler kommer upp här, var så säkra!

Kommentera

