04:03

När dygnets timmar inte räcker till så får man skapa sig fler. Så här sitter jag klockan fem en torsdagsmorgon! Jag är visserligen en morgonmänniska, men att sätta klockan på fyra känna ganska tidigt även för mig, men ibland finns det för mycket att hinna med för att det ska räcka med timmarna efter jobbet innan sängdags. Går jag och lägger mig senare än vanligt är jag helt död fram till kanske efter lunch, men konstigt nog blir jag piggare av att gå upp och göra något innan jobbet. Träna, blogga, städa lite, det spelar ingen större roll så länge jag aktiverar mig. Jag måste säga att det är ganska skönt att ha god tid på sig på morgonen också. Göra ordentlig frukost, mysa ner sig i soffan med en kopp te andas lite.

Tekopp

Kommentera

