Höstfärger

BlommorJag älskar hösten. Det må vara kallt och blött och mörkt, men det är ju fantastiskt vackert också. Alla härliga färger som klär världen. Det väger liksom upp för det där med mörkt. Den friska luften och det underbara ljuset efter regnet och dimman på morgonen. Jag blir ju helt knäsvag bara jag tänker på det!

Bilden ovan är från när Caroline tog med mig till Mårbacka. Där var det också himla fint, och Carro knäppte lite bilder på mig bland äppelträden. Jag har så mycket bilder därifrån som jag inte hunnit redigera än, och det gör mig både glad för att jag har det framför mig, men även ledsen att jag faktiskt inte tagit tag i det än. Men som jag skrivit förut så tar livet över ibland och då finns det inte så mycket annat val än att följa med. Det är inte alltid en dans på rosor vilket jag fått erfara de senaste månaderna, men med rätt inställning så kommer allt att lösa sig. Motivationen att jobba med fotandet har grott sig starkare och jag vill, jag vill, jag vill! Så nu är det spark i arslet och tid att ta tag i allt som gäller.

One thought on “Höstfärger

Kommentera

