Läsa läxor

Sitter uppkrupen i soffan med datorn i knät och pluggar. Ja, precis. Jag pluggar. Under hösten så går jag en privatkurs hos Emelie Ohlsson för att få alla pusselbitar på plats när det gäller fotograferandet, företagandet och allt som finns runt i kring. Det är dags att få ordentlig struktur på det hela, och jag känner mig trygg i att Emelie kan hjälpa mig med det. Så här sitter jag en tisdag efter jobbet och pluggar. Det var verkligen inte igår och till skillnad från skoltiden så är jag faktiskt intresserad av vad jag pysslar med den här gången. Jag menar, att klicka runt bland en massa fantastiska fotografier, redigera sina egna och blogga lite går ju inte ens att jämföra med att räkna ut derivatan av en miljon (vi kan ju låtsas att det är ett faktiskt mattetal, jag är inte helt säker…).

Läxor

Kommentera

