When life gives you lemons

Det är inte alltid lika lätt att göra saft på meloner som ordspråket säger, man behöver lite socker för att få till den där perfekta balansen på en lemonad. Som tur är finns det lite socker, men jag har inte hittat balansen än. Min lemonad är fortfarande lite för sur. Lite för mycket stress och lite för mycket av livet. Det är viktigt att känna när man måste bromsa och jag har svårt att göra det. Man vill ju hinna med allt roligt, och man måste hinna med alla måsten.

Killarna på jobbet säger att jag behöver installera en pausknapp, och det är nog sant. Jag måste bara förstå instruktionerna för installationen först så ska det nog lösa sig 😉

Muffins

Kommentera

