Ålderskris

Det är mycket som ska hinnas med denna veckan, bland annat ska jag överleva min 23:årsdag hade jag tänkt. Ja, herre jösses, jag fyller faktiskt 23 år på torsdag. Det är lite galet när man tänker på det. När folk frågar så är jag nära på att svara 20 år varje gång, men det var ett tag sedan det var sanningen. Det är inte så att jag tycker att jag är gammal eller så, jag bara tänker inte på att jag fyller år längre.

Födelsedagen ska firas med en bröllopskonsultations inför helgens bröllop. Det ska bli så roligt att få träffa brudparet! I vanliga fall så bor de i Danmark, men de gifter sig här i Stockholmstrakterna då bruden är härifrån. Porträtten är planerade till eftermiddagen, och enligt SMHI så ska det vara uppehåll och sol på lördag. Kan alla bara hålla tummarna för att det blir exakt så? För då kommer det att bli magiskt!

Brudpar

One thought on “Ålderskris

  1. Underbart! Och grattis till 23 år! herregud, 23 år känns så stort så är mina äldsta killar 22.. Det var ju liksom igår jag var det. 😉
    Lycka till med bröllopet.

Kommentera

