Första advent

Första december och första advent. Jag kanske inte hunnit tända det första adventsljuset än, men snart ska jag åka iväg till farmor och farfar för att äta lite adventslunch så det märks att julen börjar krypa sig lite närmare.

Igår hade jag den stora äran att assistera Emelie Ohlsson på ett bröllop tillsammans med Sandra. Förutom att det var otroligt roligt och lärorikt så var det väldigt bra för mig att få komma iväg med två så härliga tjejer för att fota ett bröllop. Den här hösten har för mig varit väldigt hård. Jag har mött motgång efter motgång från så många olika håll. Jag har alltid sett mig själv som en stark person, men ibland måste man inse att man inte kan klara allt hur stark man än är. Ibland är det den starkaste personen som är den som lämnar slagfältet först. Jag vet inte hur jag hade klarat mig igenom den här hösten utan min underbara familj och världens bästa vänner. Ni är fantastiska. Ni höll mig gående trots att jag bara ville låsa in mig och aldrig komma ut igen. Tack vare Emelie och Ottilia så har jag dessutom fått tillbaka min gnista. Mina timmar på fotomässan och bröllopet igår har påmint mig om hur mycket jag älskar att fota och att hitta på små projekt. I’m back!

Imorgon kommer det upp ett inlägg om bröllopet igår. Tills dess, glöm inte att kika in tävlingen på Instagram 😉

Ella, Sara, Louise, Oda

3 thoughts on “Första advent

Kommentera

