Tekniska problem

20140103-081037.jpg

Jag tänkte att jag skulle blogga nu på morgonen innan jag åkte till jobbet, men det var inte populärt alls 😉

Igår flyttade denna underbara lilla filur hem till mig och året kunde inte ha börjat bättre. Även om man inte får sova särskilt mycket så är jag hur lycklig som helst just nu. Han verkar rätt nöjd han också.

Strax ska jag smita iväg till mitt nygamla jobb och ikväll ska vi se om vi inte kan färdigställa prislistan för 2014. Det förutsätter ju dock att jag kommer åt datorn 😉

2 thoughts on “Tekniska problem

Kommentera

