2013

Många bloggare har börjat detta året med en årsresumé av 2013. Som jag skrev här i julas så har jag haft ett tufft år, speciellt det sista halvåret, och känner inte riktigt för att blicka bakåt. Däremot finns det några riktiga guldkorn som jag hoppas att jag kan bära med mig. Nya bekantskaper som jag hoppas har dykt upp i mitt liv för att stanna. Erfarenheter som gjort mig till en bättre människa och en bättre fotograf. Inget dåligt kommer utan att föra något gott med sig som det heter, och det är nog sant.

En dag som kan sammanfatta det jag vill minnas från 2013 ganska bra är den 24 augusti. Jag befann mig i Värmland hos Caroline, som jag träffade redan 2012, men som jag under 2013 lärt känna närmre. Hon var bokad för ett bröllop, och jag fick följa med som assistent. När tillfälle gavs fick jag också möjlighet att fota lite själv. Jag blev sjukt nöjd med bilderna och är otroligt tacksam för att jag fick följa med. En dag tillsammans med en underbar människa och en kamera i handen, på bröllop. Om jag får önska så vill jag gärna att 2014 kör på det temat 🙂

IMG_6478-Kopia

Kommentera

